Lasă grija scrisului în grija mea
Te ajut cu textele web pentru care nu ai timp, dorință sau iscusință Să începem97% spun că site-ul unui business îi determină să acționeze sau nu
75% dintre utilizatori evaluează credibilitatea unui business în funcție de site-ul său
50% dintre cei care citesc un review pozitiv despre un business decid să îi viziteze și site-ul*
Unele lucruri necesită atenție crescută pentru că au impact crescut
Conținutul site-ului e unul dintre ele
* (datele sunt preluate din diverse studii de piață)Website Copywriting
Conținut structurat, user focused și SEO friendly, care informează, ghidează, convinge. Pentru noul tău site sau pentru optimizarea celui existent.
Îți propun o abordare care așază website-ul în centrul eforturilor de comunicare, ca unul dintre cele mai importante asset-uri digitale ale brandului. El funcționează ca o primă interfață între client și produsele sau serviciile tale. Toate referințele din Google duc la el, toate ad-urile și postările rulate prin platformele de social media duc la el. De aici necesitatea de a fi gândit, structurat și creat în așa fel încât să oglindească clar, concis și engaging esența a cine ești, ce faci, de ce faci și cum îi poți fi de folos clientului tău ideal.
Ești gata să ai un website care transmite toate astea?
Newsletter
De la newslettere comerciale și tranzacționale la cele curatoriate. Ai conținut clickable, UX wise, inspirațional, util. Pentru a-ți ține abonații aproape.
Utilizăm newsletter-ul ca pe un instrument digital cu trei valențe. Prima este de a aduce în atenția clienților produsele și serviciile tale, împreună cu ofertele și promoțiile speciale (newsletter-ul comercial). A doua vizează crearea un flux coerent și necesar de comunicare comercială, ca rezultat a vânzărilor online (newsletter-ul tranzacțional). A treia valență urmărește să creeze conexiune, încredere și atașament față de brand (newsletter-ul curatoritat, tematic).
Indiferent de variantele de care ai nevoie, te pot ajuta deopotrivă să le creezi strategic și în materie de conținut.
Landing page
Copy scanabil, orientat pe beneficii și destinat să convertească de la headline la call to action. Pentru campanii cu sens și lead-uri.
Îți pot fi de ajutor când ai pus la cale o strategie complexă de marketing ce folosește landing page-ul ca instrument important în configurarea sales funnel-ului și a călătoriei consumatorului către achiziție. În funcție de obiectivul tău, structurez landing page-ul și copy-ul aferent pentru a atrage atenția asupra unui produs nou, pentru a educa publicul etalând caracteristici și beneficii, pentru a convinge clientul să răspundă pozitiv unei campanii promoționale sau pentru a genera lead-uri care să împingă consumatorul în următoarea etapă a traseului său.
De ce tip de landing page ai avea nevoie?
UX Writing
Mesaje de eroare, notificări, instrucțiuni, pop-ups, etichete, butoane. Microcopy intuitiv, care îmbunătățește experiența digitală a utilizatorilor. Pentru aplicații și platforme online.
Provocarea cea mai mare este să spui multe în cuvinte puține. De câte ori ai nevoie să comunici scurt, comprimat și la obiect, fără a pierde totuși din informația esențială, se impune apelul la principiile de UX writing, care ridică claritatea, concizia și utilitatea la rang de valori fundamentale. Pentru că “homo digitalis” de astăzi are nevoie să recepteze și să înțeleagă mesajul tău dintr-o scanare, rapid și fără efort.
De fiecare dată când ai nevoie de microcopy care să facă tocmai asta, sunt gata să te ajut.
Procesul de lucru
Induction
Momentul când stăm la poveşti, detaliat și aplicat, despre tine, produsele și serviciile tale, despre cum vezi tu lucrurile și ce anume îţi doreşti.
Propunerea
Momentul când primeşti un cost şi un deadline în acord cu ce e de făcut, de cât timp e nevoie şi de ce resurse. Dacă așteptările ni se aliniază, rezolvăm chestiunile legal-administrative.
Brief
Etapa în care primești un set de întrebări personalizate despre business, istoricul său, servicii, publicul țintă, concurența etc. E important să răspunzi în scris, acurat și detaliat.
Structura de conținut
Momentul în care primești o structură vizuală, generală și specifică a conținutului text. Vor fi punctate informațiile specifice fiecărei pagini sau secțiuni în parte.
Draft-uri iterative
Momentul în care îți vezi ideile puse în cuvinte. În cazul proiectelor ample, primești materialele pas cu pas, secțiune cu secțiune.
Feedback
Etapa în care analizezi draftul primit, te asiguri că acesta cuprinde tot ce contează şi că e scris folosind tonul potrivit. Îmi dai feedback general și punctual.
Copy final
Etapa în care conţinutul este modificat, corectat și completat conform feedback-ului tău. Primești materialul complet updatat.
Implementare
Urmăresc modul în care copy-ul a fost integrat în design. Astfel, ne asigurăm că elementele text se pliază pe cele grafice și că avem un produs digital coerent, user friendly și de impact.
Testimonial
Mi-ar plăcea și mi-ar fi tare de folos să aflu cum a fost experiența ta de lucru cu mine. La final, te invit să lași gânduri și impresii în formularul de feedback.