Argument Antrenament | Studiu de caz
Cu un website copy mai aproape de client. Conținut text pentru un brand de training în debate și argumentație
Un proiect pentru un business atipic, despre cum să ne contrazicem fără să ne contrariem. Primul și singurul de felul său din România, ce oferă managerilor, antreprenorilor și publicului larg oportunitatea de a-și antrena gândirea critică, skill-urile de comunicare, puterea argumentelor și de a-și dezvolta abilitățile de dezbatere pentru a se dezvolta personal și profesional.LIVRABILE
Copy website de prezentareDOMENIU
Debate trainingAn
2021Website
DESPRE CLIENT
Argument Antrenament este un brand atipic prin specificitatea și unicitatea serviciilor pe care le oferă, respectiv training în argumentație și debate constructiv. În spatele brandului se află Nae Șovăială, pasionat de retorică încă din adolescenţă şi specialist în arta dezbaterii cu peste 10 ani de debate competiţional în spate, 14 ani ca trainer şi coordonator de programe de debate. În 2008, Nae a obținut titlul de “Cel mai bun vorbitor european” la Campionatul European de Debate, iar în prezent este Master Trainer recunoscut de International Debate Education Association (IDEA), Trainer internaţional pentru DebateConsult și antrenor al lotului național al României la Campionatul Mondial de Debate. Misiunea Argument Antrenament este de a da mai departe darul persuasiunii şi al comunicării raţionale, de a promova kind communication și de a schimba cultura de ceartă în una de conversație constructivă.PROVOCAREA
Nae se afla în plin proces de construire al brandului Argument Antrenament, un proiect care stagnase un timp îndelungat, întrucât nu reușea să cristalizeze ideile pe dorea să le materializeze în conținutul text al site-ului. Deținea anterior un site cu o structură incompletă și copy superficial și își dorea pe de o parte optimizarea textelor inițiale pentru a se plia mai bine pe design-ul grafic al noului site, pe de altă parte crearea de conținut nou care să evidențieze mai bine brandul, să reflecte experiența și personalitatea sa, în așa fel încât site-ul să devină un asset digital care aduce plus valoare, credibilitate și este ușor de parcurs de către utilizator. Provocarea a constat în regândirea și reconfigurarea structurii de conținut a site-ului, astfel încât să reflecte mai bine business-ul și să creeze o experiență online fluidă prin copy relevant, elaborat, uman.SOLUȚIA
Colaborarea a pornit cu o sesiune de induction desfășurată pe Zoom, care a permis comunicarea viziunii pe care Nae o avea asupra proiectului său și introducerea în lumea brandului Argument Antrenament. În sesiunile ulterioare pe email, am pus față în față, detaliat, nevoile, dorințele și obiectivele lui cu abordarea mea de rezolvare a acestora.
Generic, am urmărit regândirea structurii site-ului, aducerea clientului în centrul atenției, abordându-l în mod direct, activ și creativ, îmbunătățirea și îmbogățirea conținutului.
Direcțiile de abordare a conținutului pentru pagina principală a site-ului:
- regândirea structurii de conținut a home page-ului și folosirea ei ca pagină-ghid către secțiunile principale ale site-ului, în așa fel încât să faciliteze experiența de navigare a utilizatorului;
- reconfigurarea value proposition-ului anterior pentru a fi mai specific, a puncta mai clar beneficiul general al serviciilor și utilizarea adresabilității directe, la pers a II-a singur;
- introducerea pe homepage a unei micro-secțiuni de prezentare de tip “Despre mine”, menită să pună utilizatorul în contact cu persoana din spatele brandului și să creeze un primă interacțiune de cunoaștere, mediată digital;
- inserarea de bragging facts sau date factuale exprimate în numărul de ore de training livrate, numărul de antrenamente argumentative sau ore de discurs la cursuri de debate pentru a puncta nivelul de experiență și expertiză profesională;
- prezentarea succintă pe home page a serviciilor, introducerea lor printr-un headline relevant și conectarea acestora prin CTA cu paginile detaliate
- evidențierea beneficiilor serviciilor încă de pe pagina principală, configurate structural din headline, subheadline și microcopy explicativ, ca elemente strategice menite să stârnească curiozitatea și interesul, să ilustreze rezultatele serviciilor, impactul pe care acestea îl au în viața clientului;
- inserarea unei secțiuni de testimoniale, inexistentă pe site-ul vechi, fiecare testimonial fiind introdus printr-un headline care să releve ideea principală;
- crearea unui headline introductiv de tip microcopy pentru secțiunea de Blog și a unui CTA către pagina dedicată;
- crearea unui hightlight de final, care să întărească importanța și beneficiile serviciilor;
Direcțiile de abordare a conținutului pentru pagina Despre mine a site-ului:
- reconfigurarea și dezvoltarea conținutului pentru a surprinde cele două posturi ale lui Nae, profesionistul și omul cu interese și pasiuni, ca modalitate de umanizarea a brandului;
- la nivel de structură, conținutul este scanabil, organizat în secțiuni relevante introduse prin câte un headline;
- trecerea în revistă a reperelor profesionale, a certificărilor și premiilor (inexistente pe site-ul anterior) ca dovadă a profesionalismului, experienței și expertizei;
- elaborarea și prezentarea clară și comprimată a misiunii și valorilor ca elemente esențiale menite să încurajeze ralierea la brand;
- configurarea poveștii personale cu scopul de a crea o anume familiaritate și încredere prin revelarea de sine.
- configurarea unui landing page principal care să orienteze mai bine utilizatorul și să poată funcționa și ca pagină cheie în campaniile de promovare; structural pagina conține headline principal cu body text și CTA direct în hero, punctarea beneficiilor, prezentarea sumaritivă a celor trei servicii, introduse de asemenea prin headline, punctarea caracteristicilor principale menite să aducă clarificări și să potențeze conversia;
- detalierea amplă a fiecărei pagini destinată serviciilor; conținutul a urmat o structură clară, ușor de parcurs, cu focus pe beneficii, procesul și modul de desfășurare al sesiunilor, detalii privind durata și costul, precum și referințe la experiența altor clienți;
Adiacent paginilor Acasă, Despre mine și Servicii, s-a impus necesitatea creării unei pagini FAQ, dedicată întrebărilor și răspunsurilor. Rolul acesteia este de a oferi informații suplimentare clientului, de a lămuri eventualele neclarități și ambiguități, de a reduce rezistența, mizând totodată și pe o mai bună indexare pe motoarele de căutare. Au fost selectate cele mai frecvente 10 întrebări întâlnite pe parcursul interacțiunilor anterioare cu clienții.
Pagina Contact a fost configurată în așa fel încât să reitereze sintetic cine este furnizorul de servicii și ce obține clientul în urma accesării serviciilor.
Tonul general al comunicării este unul relaxat, prietenos, uman, în acord cu personalitatea manifestă a lui Nae, dar și cu nevoile publicului țintă, ca modalitate de a reduce eventuala anxietate a celor nefamiliarizați cu debate-ul și argumentația.
TESTIMONIALUL CLIENTULUI
Azi am un site-carte de vizită
Când i-am scris prima dată Lăcrămioarei eram într-un blocaj de un an de zile. Aveam domeniu, aveam idei, dar nu am fost în stare să scriu despre mine și despre ce face business-ul meu. Lăcră mi-a trimis un brief cu întrebări, iar eu am răspuns. Ea avea să cristalizeze totul, eu doar aveam de povestit. Și cât de frumos a cristalizat! Trei lucruri am apreciat enorm la colaborarea cu ea:- A studiat și a integrat stilul meu de a scrie. Uneori citeam ce primeam de la ea și dădeam din cap fiindu-mi greu să-mi imaginez că nu eu am pus cuvintele pe hârtie.
- A reușit să esențializeze povești înșirate în paragrafe întregi într-o singură frază.
- E un om bun. Mi-a explicat duios și clar de fiecare dată când a fost nevoie, a integrat feedback-ul cu bunăvoință și m-a motivat să fac parte din acest proces.
Nae Șovăială, Argument Antrenament
Ce ar fi dacă am vorbi și despre website-ul tău…
Ar putea să iasă cel puțin la fel de bun